Ce o sa fac de Revelion

Daca acum o saptamana v-am povestit ca am fost la Dubrovnik, ei bine, acum e timpul sa va povestesc de locatia in care vreau sa imi petrec revelionul.

E ceva mai departe de Dubrovnik, motiv pentru care voi evita sa folosesc masina. Si daca voi ajunge acolo, tot voi evita sa folosesc masina, pentru ca aceasta capitala este extrem de aglomerata si cu stradute care te incurca. Plus taxe ca sa intri in centrul orasului. Nu e vorba de Londra, ci de Paris.

Consoarta a decis ca vrea o vacanta special anul asta, asa ca prin intermediul acestui blog o anunt ca vom merge intr-un city-break Paris de revelion. Chiar daca e scump, nu faci acest lucru de fiecare data, motiv pentru care am decis ca merita banii pentru un revelion la Paris.

Si nu doar pentru focurile de artificii, ci si pentru o vizita la monumentele obisnuite din Paris, precum Turnul Eiffel si Arcul de Triumf cel original. Muzeul Luvru nu e de vizitat, n-am chef de stat la coada. Probabil ca vom sorbi o cafea intr-o dimineata pe unul din bulevardele principale din Paris, chiar daca va fi o avere.

Dupa cum ziceam, senzatia conteaza, chiar daca o singura data. Exact ca si un actor, care isi joaca rolul intr-un film.

Oricum, am deviat. Deci Paris-ul e ultimul oras pe lista anul asta. Iarna probabil ca o sa o fac in Straja sau in Semenic, depinde de chef si evident de stratul de zapada. Desi as putea sa merg si la Arieseni, ca e relativ aproape. Dar mna, mai am timp sa ma hotarasc legat de asta. Mai sunt multe lucruri de facut intre timp. Cum ar fi alegerea unui nou presedinte. Deci ar fi bine ca multi oameni sa isi miste fundurile la vot, atat de multi incat sa nu il avem pe Victor Ponta nici macar in turul 2.

Leave a comment